טיפולי אנטי אייג'ינג להצערה של עור הפנים מתבססים בעיקרם על הזרקות, כאשר פיתוח ומיצוי של חומרים שונים מסייע במילוי קמטים, חידוש תאי העור המתים, השבת נפח וגמישות ומראה צעיר, חלק ובריא יותר של עור הפנים.

בין חומרי ההזרקה ניתן למצוא מספר חומרים מובילים:

בוטוקס- הבוטוקס הוא רעלן מסוג בוטולינום, אשר מביא לשיתוק עדין של שרירים בפנים, אשר יוצרים קמטי הבעיה עמוקים. הזרקת בוטוקס מונעת למעשה את ההבעה אשר יוצרת את הקמט, ומתאימה לשליש העליון של הפנים, במצח, בדדי העיניים ובין הגבות. במידה וכבר התפתח במקום קמט עמוק, הבוטוקס לא יעלים אותו כי אם יביא לטשטוש ולמניעת העמקה שלו בלבד, וייתכן שיידרש טיפול נוסף באמצעות חומר מילוי  להעלמת הקמט לחלוטין.

חומצה היאלורונית- חומצה היאלורונית היא חומר מילוי אשר מיועד למילוי של קמטים, טשטוש והעלמה שלהם ומילוי נפחים שאבדו לעור הפנים. באמצעות חומצה היאלורונית ניתן גם למלא ולהגדיל את נפח השפתיים, לבצע טיפולי פיסול פנים ושחזורים ולהילחם בכוח הגרביטציה הניכר על הפנים החל מן העשור הרביעי.

אלנסה- חומר מילוי ייחודי וחדשני המתבסס על רכיב הפוליקפרולקטון- סינתזה ממרכיבים של חומצות החלב בגוף, אשר מביאה לספיגה טבעית ומלאה של החומר בעור. אלנסה מהווה חלופה מתקדמת לחומצה היאלורונית ומסייעת גם בחידוש התאים המתים ובהצערת העור.

פרופילו-  חומר חדשני מסדרת החומצות ההיאלורוניות אשר נוצר בתהליך של קשירת המולקולות, ומספק ריכוז גבוה המיוחד של חומצה היאלורונית. הפרופילו מעודד  את הייצור של חומרים מסוג קולגן ואלסטין, ומסייע בהשבת הגמישות והנפח הטבעי לעור.

ד"ר לורה מוצ'ניק, רופאה מומחית ומובילה בתחום האסתטיקה הרפואית בישראל,  מציעה מגוון טיפולים, תוך התאמה אישית בין צרכי המטופל לטיפול האופטימלי והיעיל ביותר עבורו, לקבלת תוצאה מעולה במראה טבעי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *