fbpx

פיסול פנים אז והיום

עם השנים, נכנע עור הפנים לתאריך הגרביטציה, ובהדרגה מאבד מן הגמישות הטבעית, מן הנפח ומן המרקם החלק שלו. פגעי הזמן באים לידי ביטוי בהיווצרות של קמטוטים, כתמי עור, צניחה של עור הפנים ומראה נפול ומבוגר.

בעבר נהוג היה לחשוב כי השבת המראה הצעיר אל הפנים מחייבת הליכים כירורגיים מורכבים, אולם פיתוח של טכנולוגיות רפואיות וחומרים מתקדמים, הביאו ליצירת תהליכי ANTI AGING פשוטים למדי ליישום, בטוחים ומהירים, ללא כל צורך בניתוח.

שיטת פיסול פנים היא שיטה המאגדת בתוכה את מילוי נפח הפנים באמצעים טבעיים, תוך ניצול שומן הגוף הקיים, לצד הזרקה של חומצות היאלורוניות, למילוי קמטי העור וליצירת מראה חלק, נקי וטבעי של עור הפנים.

האם שיטת פיסול פנים מתאימה לכל אחד?

חשוב לדעת כי פיסול פנים היא שיטה רפואית לכל דבר ועניין, המיועדת לשיפור מראה הפנים ולהצערת העור. במטרה לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר יש לעבור אבחון רפואי מקצועי ומקיף, אשר יכלול ביצוע צילומים ממוחשבים של כלל היקף הפנים והנקודות השונות, תשאול רפואי, ובהתאם לאלה הטיפול יותאם באופן אישי ועל פי צורך.

פיסול פנים היא שיטה המתאימה לרוב לבני ארבעים ויותר, אשר חווים את פגעי הגיל במראה הפנים, נשים וגברים כאחד.

הטיפול יכלול השבה של נפחי הפנים שאבדו, מילוי שקעים בנקודות אסטרטגיות דוגמת אזור הרקות, מתחת לעיניים, קימורי הלחיים וכדומה, הבלטת עצמות הפנים וטשטוש והעלמה של קמטים וכתמי עור.

חומרי המילוי אינם אחידים ונולדים ברקיחה אישית בהתאם לאופי העור, הפיגמנטציה ומצב המטופל.

ד"ר לורה מוצ'ניק, רופאה מומחית בתחום האסתטיקה הרפואית, מציגה פתרונות רפואיים מתקדמים הכוללים שימוש במיטב הטכנולוגיות ועבודה ע חומרים מורשים, מוכחים ואיכותיים בלבד, בהליך רפואי מוקפד ומחמיר, להשגת תוצאת מעולות בעבור מטופליה הרבים. ד"ר מוצ'ניק מבצעת טיפולי פיסול פנים בהתאמה אישית, ללא התערבות כירורגית, תוך הצגת אחוזי הצלחה גבוהים, ובתהליכים רפואיים ממוקדים.