ד"ר לורה מוצ'ניק, היא רופאה בכירה ומובילה בישראל, החולשת על מספר מרפאות מקצועיות, מצפון ועד דרום, ומביאה את מיטב הטכנולוגיות החדשניות לטיפול בנזקי הזמן ולהשפעתם על עור הפנים. ד"ר מוצ'ניק שמביאה ניסיון של שלושה עשורים בקירוב, לאחר שרכשה את רזי הרפואה במוסד הטכניון, מקפידה על עדכנות מקצועית בתחומי הטכנולוגיות המתקדמות, המכשור והחומרים המובילים, שיבטיחו לא רק תוצאות מרהיבות לעין, אלא גם יתבצעו במינימום אפשרי של כאב ואי נוחות, בבטיחות מלאה ויספקו עמידות רחבה ככל הניתן.

טיפולי העור והפנים החדשניים אינם סיבה להיאחז במראה לא טבעי, ולמעשה הטיפולים שמציעה ד"ר מוצ'ניק נבחרו לאחר שנות מחקר רבות, כטיפולים אשר נשענים על טכנולוגיות וחומרים המדמים ככל הניתן ומשחזרים את המראה הטבעי והצעיר של העור.

ד"ר מוצ'ניק מציגה מגוון רחב של אפשרויות טיפול, אשר אינן מתבצעות באופן כירורגי. הכירורגיה הפלסטית על פי ראייתה, מיועדת להסרת עודפי עור, לביצוע מתיחות עור ולתיקונים מבניים, אולם אינה מסייעת בהבראת העור מפגעי הזמן והשנים, אינה מחדשת אותו ואינה משיבה לו את הגמישות והברק הטבעי, אשר תורמים כה רבות למראה עור זוהר, צעיר ורענן.

בעידן בו רבים ורבות מנסים ללמוד את ההבדל שבין השימוש בבוטוקס לחומצה היאלורונית לטיפול בקמטים, ד"ר מוצ'ניק מביאה טיפולים שמתבססים על בסיס של מיזוג ושילוב בין חומרים וטכנולוגיות לצורך הגעה לתוצאה אופטימלית.

לצד פעילותה כפרזנטורית של חברת אלפא מדיקס, היבואנית הראשית של מכשור טכנולוגי וחומרי טיפול, צעד של הבעת אמון בחברה ואמירה הנוגעת למחויבותה לאיכות בלתי מתפשרת, ד"ר מוצ'ניק גם מלווה ומכשירה רופאים בטכניקות החדישות ביותר לטיפולי אנטי אייג'ינג ולהזרקות ומלווה באופן אישי את כל אחת מהמרפאות שהקימה, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים במיוחד של איכות, טיפול ושירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *