תקופת הסתיו והחורף מאפשרים הסתתרות מאחורי בגדים ארוכים, צעיפים ומיעוט ביציאות, כאשר לצד אלה עור הפנים אינו חשוף לקרינת השמש ולנזקיה, אולם בוא האביב מבשר לרבות על הזמן המדויק בו נכון להכין את הגוף ואת העור לחודשי הקיץ שבפתח.

זאת לצד סימנים מעודדים של יציאה ממשבר הקורונה מביא מטופלות ומטופלים רבים אל מכוני היופי השונים, במטרה להקדים ולהסיר שיער בטכנולוגיות השונות, לחדש את מראה העור ולזכות במראה צעיר ובריא.

ד"ר מוצ'ניק, רופאה מומחית ומובילה בתחום האסתטיקה הרפואית, ובעלת רשת מרפאות מקצועיות המספקות מגוון רחב של טיפולים, ממליצה לנצל את השבועות שנותרו, תוך בחירה בטיפולים הנכונים והמותאמים ביותר, לכל מטופל ומטופלת, על פי צורך והעדפה.

בין הטיפולים הנפוצים לקראת הקיץ:

הסרת שיער בלייזר- הסרת שיער בלייזר מתבצעת באמצעות הקרנה של קרני לייזר אל זקיק השערה ופגיעה בו באמצעות אנרגיית חום. מדובר בטיפול תהליכי האורך מספר טיפולים שעשוי להשתנות בין מטופלים שונים, כאשר לפני או לאחר טיפול חשיפה לשמש אינה מומלצת. הן במטרה להגיע לקיץ חלקים למשעי והן במטרה להימנע ממגבלות החשיפה לשמש, מוטב להקדים את טיפולי הסרת השיער בלייזר ולבצע אותם מן הסתיו, לאורכו של החורף ועד האביב שאחריו.

טיפולי פילינג- טיפולי פילינג לפנים מתבצעים במספר טכניקות ורבדים, במטרה להסיר שכבות של עור מת, במראה נפול ומקומט, ולאפשר לעור תהליך של התחדשות, ריענון והצערה. לאחר טיפולי פילינג עמוק עור הפנים מתאפיין ברגישות וחשיפה לשמש אינה מומלצת, ועל כן מוטב לבצע את הטיפולים הללו כבר עכשיו.

ד"ר מוצ'ניק המלווה מאות מטופלות ברחבי הארץ בטיפולי אנטי אייג'ינג, ומגוון טיפולים מתקדמים בתחום האסתטיקה הרפואית, מבהירה כי כל טיפול והמלצה מצריכים בחינה אישית והמלצה בהתאם לעור הפנים, למצבה הרפואי של המטופלת והתאמה מלאה של הטכנולוגיה המתאימה לה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *